Ads 468x60px

Pages

25 Aralık 2010 Cumartesi

Flormar 410 ve Nail Art Beyaz

Bu sefer kızkardeşimin Flormar 410 sürdüğünü görüp yalvar yakar "üstüne bişiler yapayım, bişeler çizeyim nooolur!" diye peşinden dolandım. Ama ancak ortaya zebramsı çizgiler çıktı. Yine de şirin oldu. Hele de kendisinin pek ojeyle arasının iyi olmadığı düşünülürse :D

Bu pozları verdirirken annemle fenalıklar geçirdik diyebilirim. Özellikle de annem "Kıvırsana şöyle elini, güzelce tut, serçe parmağın güzel durmuyor, onu sakla" diyerek, kızı strese bile sokmayı başardı :D



Kendim için ise harika bir fikrim var, eğer işe yararsa yarın güzel bir şey paylaşacağım demektir.

3 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

ben de ellerin ne minikmis dicektim ki kardesinin eliymis. kac yasinda?

yokki dedi ki...

güzel olmuşşş. şahsen sadelik sadelik diye ölebilirim ama bunda da hoşuma giden bi şeyler var, aslında sade olması herhalde. kendim için daha az dikkat çeken renkler uygularsam güzel olur diye düşünmekteyim.

Dilek dedi ki...

Nemo; aramızda çok yaş farkı yok. Sadece 2 yaş küçük benden, yani 21 yaşında:) Sadece elleri fazla minik :D

Yokki; ben sana daha sadesini yaparım bebeğim, el modelim olacaksın daha :D

Yorum Gönder