Ads 468x60px

Pages

22 Aralık 2010 Çarşamba

Pastel 61 ve Alix Avien 188'in Mutteşem Uyumu

Fötograf makinesi bile pembe olan bir insan olarak bugüne de pembe bir kombinasyonla başlamayı uygun gördüm. Aslında pembeyi delicesine sevmem, ama hayat bizi sürekli karşı karşıya getiriyor. Pembeyi hep "çıtkırıldımlığın rengi" olarak gördüğümden kendimle özdeşleştiremedim. Fekat bu pembe beni benden aldı diyebiliriz.

Yeni foto-blog oluşturmaya başlayan her insan evladı gibi sorunum: Fotoğraf çekememek! Elbet ben de bir süre sonra fotoğraf çekmeyi öğreneceğim canım, deneme yanılma yöntemi sağolsun :D

Tırnaklarım da pek hoşlandığım bir biçimde değiller. Bu depresyonumsu süreç içerisinde pembe oje sürmem bile bir şeydir diyor, uzmanların tırnaklarımı fazla incelememesini diliyorum. (değerli gülüşü:D)

Bunlar sadece Pastel 61'i sürmüş halim. Fazlasıyla mat bir rengi var aslında.

İşte bunlar da üstüne Alix Avien 188 eklenmiş hali :D Alix Avien'in simli ojeleri diğer yerel markalara göre daha başarılı diyebilirim. Özellikle de simli ojenin sadece beyaz, gümüş ve altın renginden ibaret olduğunu sanan Flormar'la karşılaştırıldığında.


Not: Laptoptum çok pislenmiş yav :D

3 yorum:

Oje Delisi : ) dedi ki...

Hoşgeldin aramıza :)

Dilek dedi ki...

Hoşbuldum:) Biraz geç oldu katılımım ama olsun :))

Eda dedi ki...

bunun rengi çok tatlı ama şeker gibi :)

Yorum Gönder