Ads 468x60px

Pages

18 Ocak 2011 Salı

Avon - Golden Wine

O kadar da özenmiştim bu ojeye. Önce katalogda gördük, Türkiye'de satışı yoktu. Bir sürü mail atıp kardeşimle satışını istedik. Sonra bir geldi, nerede bizim beğendiğimi ışıltılı oje, nerede bu? O ışıltıyı sağlamak için doğru ışığı bulmak, hatta ışığı ojenin içine falan sokmak lazım geliyor.

Ayrıca 2 kat sürdüm, tam olmadı gibi geldi, sonra 3. katı sürdüm. Bu sefer de çok koyu oldu. Anlayamadım ben bunu. Niye gidip peppermint leaf almadım ki :/

Daha sürdüğümün ertesi günü uçları çekilmeye başladı. Ondan önce de büyük bir sabırla kurutmama rağmen üzeri çizik çizik olmayı başardı. O kadar dandik oje kullandım ama bu kadar kolay yıprananını ilk defa gördüm :D

Çok mu kötü konuştum ne? Sadece beklediğim bu değildi. İçinde sarı ışıltılar olan bir kırmızı bekliyordum ben :( Ama rengi güzel diyebilirim bak Allah için :D






Alttaki dayanamayıp 3. katı sürdüğüm halim.


4 yorum:

gospoje dedi ki...

Aslında ben ikisinide beğenmişitim ama favori rengim peppermint leaf buda benim blogum http://gospoje.blogspot.com/2011/02/avon-peppermint-leaf-oje_13.html

tansumut dedi ki...

Bu renge benzer oje blogumda yayınlıyordum seninkiyle benzerdi. Alıntıladım senin linkinide umarım problem olmaz. Olursa kaldırabilirim mail atarsın teşekkürler :)
tansumutkursun@gmail.com

http://ojelerimnerede.blogspot.com/2011/03/flormar-miracle-u17-krmz-ici-altn.html

Dilek dedi ki...

Hiç sorun değil :)

Ayrıca flormar versiyonu kesinlikle daha güzelmiş:)

tansumut dedi ki...

Teşekkürler.
Sürerken hiç bir zorluk çekmeyeceğine eminim :)

Yorum Gönder