Ads 468x60px

Pages

25 Ocak 2011 Salı

Dünya'nın En Berbat Tırnak Baskısı


Evet, benim tarafımdan yapıldı kendisi.

Birkaç gün önce taaaa Singapur'dan Born Pretty Store'dan geldi benim de tırnak baskılarım. Birazcık minik bulsam da desenlerini, gayet güzeller. Hatta diğerlerini de sipariş etmek üzereyim.

Fakat tabi, daha oje sürmeyi bu kadar senedir öğrenememiş olan ben, baskı yapmayı hiç beceremedim. Ortaya böyle bir şeyler çıktı. Bir dahaki sefere daha düzgün bir şeyler yapacağım. Söz :D









7 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

hiç de berbat değil :) ben ilk denediğimde bu kadar bile basamamıştım :) hayırlı olsun.

youknow dedi ki...

bunlar mı berbat :D harikasın söliiim :D ben ilk baskımı uçuşa yarım saat kala yapmıştım :D ve uçakta silmiştim :D bişi sorcam o kırmızı ojenin nosu markası ?

Dilek dedi ki...

Teşekkür ederiiiim!

Kırmızı oje, üstünden numarası silinmiş bir Flormar Ultra Lasting. Muhtemelen millattan önce aldığım için kendisini, durduğu yerde koyulaşmış :D

NaszL :) dedi ki...

Haha canım bide benimkilere bak istersen seninkiler gayet iyi ben bile bu kadarını yapamadım daha :((

Dilek dedi ki...

Uzaktan göründüğü kadarıyla güzel yapmışsın sen de :)

Yahu bir de senin bloga girerken bana "içerik sakıncalıdır, 18 yaşından büyük müsünüz?" diye sorup duruyor. Anlayamadım sebebini :D

NaszL :) dedi ki...

onu bende anlamadım du bakim kurcalamıştım bi ara :D

Miracle Dilara dedi ki...

Kurdele çok tatlııı, çok güzel olmuş

Yorum Gönder