Ads 468x60px

Pages

2 Ocak 2011 Pazar

Nail-Stamp almaya 5 kala

Nemo Latte'den öğrendiğim bornprettystore.com'dan nail stamping siparişi vermeye karar verdim. Yurdumun sevgili firmaları deli fiyatlarla satarken (farklı markaları bile), bu siteden tüm paletleri alacağım ve çok daha ucuz bir ücret ödemiş olacağım, nihahahaha:D Hem de Türkiye'ye shipping ücreti almıyorlar, sadece 3$ vererek kargo takibi yapılabiliyor. Bakalım eğer hiçbir sorun çıkmazsa, başka ürünler de eklesinler diye baskı yaparım ben kendilerine :D

Edit: 25 tl tutan 12 plate'li nail stampımın siparişini vermiş bulunuyorum. Vatana millete hayırlı olsun :D

7 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

al al cok iyi olur =)
fimolara da bak derim ben.

Dilek dedi ki...

bir kez deneyim bakalım, sonra herbişeye saldırabilirim sitedeki :D

NaszL :) dedi ki...

CANIM MERHABA.
aldığın ürün baskı + 12li paletmi.

http://www.bornprettystore.com/product_info.php?products_id=518&osCsid=5b26299c15d2e5fea4d06a39cc84416d

ödeme işlemleri hakkında bana yol gösterebilirmisin bende almak i,stiyorum.

Dilek dedi ki...

Evet canım, aynen bunu aldım :)

Ödemeyi paypal üzerinden yapıyorsun. Zaten site seni yönlendiriyor. Güvenilmez bir durum görmedim ben:)

Satın almaya devam ettikçe, adres ve fatura bilgilerini girdikten sonra site seni paypal'e yönlendiriyor. Ülkeyi seçince zaten Türkçe'ye dönüyor paypal sitesi de:) TL cinsinden ne kadar ödeyeceğini orada yazıyor zaten. Kredi kartı bilgilerini giriyorsun. Sonra bir linke tıklayarak tekrar bornprettystore'a dönmeni istiyor. Ona tıklayınca siparişin tamamlanmış oluyor:)

NaszL :) dedi ki...

tamam cnm teşekkür ederim.
takıldığımda mutlaka rahatsız edicem seni :))

Dilek dedi ki...

Ne demek, istediğin zaman istediğini sorabilirsin:)

NaszL :) dedi ki...

baskı şeysi içinde dimi .
birde ne kadar sürece gelir eve :)

Yorum Gönder