Ads 468x60px

Pages

9 Ocak 2011 Pazar

Sonunda ben de marble yaptım!

Ama tabi ki tembellikten, sadece bir tırnağıma yaptım. Beğendim de. O yüzden daha az tembel olduğum bir gün, tüm tırnaklarıma uygulamayı planlıyorum. Marble olmayan tüm tırnaklarıma önce Flormar'ın numarasını yırtmış olduğum açık lila bir ojesini , üstüne de yine Flormar 395 sürdüm. 395 de en sevmediğim Flormar ürünlerinden bu arada, sözde altın sim ama eser miktarda sim geliyor tırnağa. Marble içinse Golden Rose'un 56 ve 91'ini kullandım. 51'le (mor olan) pek aram olmasa da, cırtlak bir pembe olan 91'e bayılıyorum :D







Bunlar da yeni aldığım ojeler :D Altın rengi olan 78, Kahverengi 73, diğer şeffaf ise 01 doğal olarak. Kahverengi ve altın rengi olanların güzel bir uyum sağlayacağını düşünüyorum. Şeffaf olan içinse kötü planlarım var. Tutarsa zaten haberiniz olur :D


Bu akşam ise, Avon'un sanırsam yurt dışında "In Wicked" adıyla satılan, TR'de ise "Golden Wine" diye aldığım ojesini deneyeceğim. Onu da yarın akşam yayınlarım artık.

2 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

seni tagledim :)) : http://nemolatte.blogspot.com/2011/01/ive-been-tagged.html

DBMS TREND dedi ki...

Merhaba Arkadaşlar:)

Catherine Arley Holographic Ojelerinden sonra, Golden Rose firmasının yurtdışında olupta Türkiye'de olmayan ürünlerinin satışını almış bulunmaktayım, yurtdışından daha ucuza, yüklü kargo parası vermenize ve yüklü ödemeler yapmanıza gerek yok artık. Bende bir ojesever olarak, 2 aydır yoğun bir şekilde uğraştığım emeğimin karşılığını aldım ve nihayet golden rose lar artık Türkiye'de :)))

(Not: Golden Rose'un diğer makyaj ürünlerinide görebilirsiniz)

www.dbmstrend.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Herkese Sevgiler
Derya

Yorum Gönder