Ads 468x60px

Pages

25 Mart 2011 Cuma

Yengeç ve Yıldızlar

Hayatımdaki 3. yengeç erkeğinin uğruna yengeçli bir manikür yaptım :D

Golden Rose'un 59 numaralı kırmızısı üzerine Maybelline 119 ile desen yaptım. Sonra da Golden Rose 78 ile pırıltı verdiğimi sandım. Sanki o altın rengini hiç kullanmasaydım diyorum. Hani yıldızlar kayarken ardında bıraksın falan dedim de, henüz düzgün fırça kullanamadığımdan saçma sapan bir şey oldu tabi.

Bugün bornprettystore'dan, bu sefer yüklü, bir alışveriş yapmaya hazırlanıyorum :D Akrilik işine gireceğim tırnaklarını yiyen arkadaşım ve kız kardeşim uğruna. Bakalım asıl marifetlerimi onda gösterecekmişim gibi geliyor bana. Kendime akrilik uygulayacağımı sanmam, ama etrafımdaki herkesin başının etini yiyeceğim kesin "hadi gel sana da yapalım" diye :D






4 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Çok şeker olmuş :D

Mina dedi ki...

Desenlerin gayet belirgin gayet güzel olmuş (:

Dilek dedi ki...

Teşekkürler :)

Miracle Dilara dedi ki...

beğendi ben bunu :D

Yorum Gönder