Ads 468x60px

Pages

15 Haziran 2011 Çarşamba

Flormar - Maybelline - GoldenRose combosu :)


Golden Rose Fantastic 112'yi çok beğenerek almıştım, hani belki birazcık opaktır diye ama değilmiş. Az daha uğraşsa, şeffaf olacakmış neredeyse :)

Maybelline 119 ise, tam bir french beyazı. Bembeyaz. Bence baskıya çok uygun. Kıvamı koyu. Ya da bendeki eski diye koyulaşmış olabilir mi bilmiyorum :/ İşin doğrusu, bu beyazı hiç Frech yapmakta kullanmadım. Niye French beyazı dedim bilmiyorum :D (French yap-a-mayan insan modeli)

Flormar 410 ise mor manyaklarının rengi. Bendekinin kıvamı biraz garip de olsa, seviyorum kendisini.

Desenim de bornprettystore'un m56 diski. Ortadaki fiyonku denedim ve çooook sevdim :)

Tırnaklarımın son derece biçimsiz halinin göz zevkinizi bozmaması dileğiyle :) Yakın zamanda düzelecekler umarım. Fakat ben dayanamadım bu halleriyle de baskıladım kendilerini :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder