Ads 468x60px

Pages

18 Haziran 2011 Cumartesi

Saturday inPink

Oje kokusuyla geçen bir günün daha sonuna geldim. Aslında oje kokusuyla aramız hiç iyi değil migrenim sebebiyle. Bazı anlarda tetikleyici görevi görebiliyor.

Bugün kendim de dahil 5 kişiye oje sürdüm de, neden fotoğraflarını çekmedim bilmiyorum. Aklıma gelmedi açıkçası :)

Kendim ise pembe takılmak istedim birazcık. Golden Rose Fantastic 122'yi denedim ilk defa. Kıvamından pek memnun kalmadım. İlk katta çok şeffaftı, ikinci katta ise zor sürüldü. Bir türlü anlaşamadık kendisiyle.

Üzerine Avon'un kurutucu spreyini sıkıp "tüy diktim" diyebiliriz. Çünkü etrafımdaki ilkokullu ve liseli popülasyonunun "aaa o ne ki öyle?" şeklindeki bunaltıcı soruları ve bakışları sırasında baloncuklarla dolu tırnaklarım oldu. Neyse, sırf rengin şirinliğine kandım bugün. Pink forever!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder