Ads 468x60px

Pages

18 Eylül 2011 Pazar

75. ojem şerefine Cookie Monster manikürü!

Şeytan dürttü saydım. Tam 75 ojem var. Evin çeşitli yerlerinde kayıp olan ojelerle 80'i bulurum ama 75 güzel sayı, böyle kalsın:)

Yine cutepolish'te gördüğüm cookie monster manikürüne göz koymuştum. Bu sefer kız kardeşimi kurban seçtim kendime. Ama tırnakları kısa ve küçük olduğu için tırnak uçlarına değil, tamamına yapmak durumunda kaldım. Bence hoş oldu bu sefer. Tabi daha kendimi geliştirmeme baya var :D

Canavarımın rengi Gabrini 379 (iki kat), kurabiyeler Golden Rose 41 (iki kat), gözler ve ağızda Flormar Nail Art siyah-beyaz, çikolata parçaları olması gereken şeylerse Golden Rose 73. Top coat ise Rimmel 5in1 zımbırtısı.

Ama önce ojelerim!




Kullandığım ojeler:




Ve sonuç:




6 yorum:

tansumut dedi ki...

aaaa çok guzel olmuş ki :))

Dilek dedi ki...

Teşekkürleeer:) Tam istediğim gibi olmadı ama yine de şeker bişi oldu:)

Laldiller dedi ki...

Heeey bu çok şeker olmuşşş :)

Dilek dedi ki...

Bir de dotting tool olarak kullancak doğru dürüst bir şey bulsam, daha da harika olacak :D Bu gidişle alıcam o zımbırtıları da :D

Laldiller dedi ki...

canım dotting tool olarak pamuklu çubuk kullanabilirsin mesela pamuğu suyla ıslatıp sök çubuktan al sana dotting tool, ya da senin varsa bilemem de ben annemin tığlarını kaçırıyorum :D Başı da sapı da çok işe yarıyor bir de onlar numaralarına göre kalın ya da incecik olabiliyorlar ya hani çok işe yarıyor :) Bir de tükenmiş bi kalem vardı bende faber castel http://www.yapi.com.tr/V_Images/2009/urun/73207a.jpg linkteki kalem vardı onu da dotting tool olarak kullanıyorum :)

Dilek dedi ki...

Tığ!!! Nasıl unuttum ben onların varlığını!! Annem bi 15 senedir dantelle uğraşmaz ama öncesinden üç düzine tığ kalmıştır :D bir de benim anama özenip en kalınlarıyla dantel yapmaya uğraşmışlığım tabi :D Harikasın, onlarla denicem :D

Yorum Gönder