Ads 468x60px

Pages

20 Eylül 2011 Salı

Çizgiler ve sonunda netbook skin alabilmem

Bir manikürü 1,5 günde yaparak bir ilke imza atmış olabilirim diye düşünüyorum. Önce dün saat 4 gibi Rimmel 5in1'i base olarak sürdüm, gece 12'de 2 kat Gabrini Matte 388'i iki kat sürdüm, sabah 12'de desenleri yaptım (Flormar Nail art kırmızı & siyah), ardından top coat. Saat 3 oldu bile. 1,5 günde olan manikür güzel bir şey olur diye düşünseniz de, basit bir şey oldu, hatta sol elimi kullanmayı beceremediğimden sağ elim baya kötü oldu :D

Sol elim (daha düzgün tabi):


Şimdi de pek bir kalın çizgilere sahip sağ elim :D





Ve kullandığım ojeler (Gabrini Matte 388'i ilk defa kullandım, kokusu berbat, ilk katta bir şeye benzemiyor ama ikinci katta harika bir şey ve çabuk kuruyor. Mat bitirişli olmasına bayıldım, üstüne topcoat geçtiğimden matlık falan kalmadı tabi) :


Haftalardır 10 inç netbook için skin aramaktaydım. Sonunda Dogo Skinz'den 2 tane seçtim. Paris Cafe kendime, Full Moon ise kardeşime:



Bakalım memnun kalsam da, kalmasam da buradan söylerim. Kalmazsam çok pis söylenirim ama :D Memnun olursam da iyi reklam yaparım. Tasarımlara bayıldığımı belirtmem gerekir herhalde, yoksa gördüğüm an atlayıp almazdım :D

1 yorum:

tansumut dedi ki...

olsun kuruya kuruya yapmışsın manikürünü :) bu arada skinler harika :)

Yorum Gönder