Ads 468x60px

Pages

17 Eylül 2011 Cumartesi

Kivi Tırnaklarım (Fakat hormonlu)

İlk nail art denememle karşınızdayım. Fakat bununla karşınızda olmaktan pek de hoşnut değilim. Çünkü biraz sıkılganlık, biraz tembellik ve biraz beceriksizlik burada da kendini gösterdi :)

Bu manikürü, youtube'daki cutepolish'ten esinlenerek yaptım. Zira kopya ettim denemez, benimkisi kividen ziyade her şeye benzedi. Gören göz mü o, çiçek mi, çatlayan oje mi dedi, ama kivi mi demedi :D Benzemedi de, kabul ediyorum :D Eğer cutepolish'in dediği gibi popomu kaldırıp bir kürdan ya da firkete ucu, olmadı iğne ucu ile yapaydım şu çekirdekleri, daha bir güzel olacaktı. Benim kivilerim hormonlu olması sebebiyle ortasındaki beyaz kısmı da maşallah kivinin tamamını oluşturuyor :D

Yeşil ojeden önce bir kat Golden Rose Fantastic 112 sürdüm, yeşil oje Alix Avien 217 ve iki kat, beyaz ve siyah da Flormar Nail art serisinden.



3 yorum:

Laldiller dedi ki...

Hehe hormonsuz birşey mi kalsı sanki güzelim :)
Manikürün çok hoş olmuş :) Tam yazlık :)
bana da beklerim :) laldillerinsesi.blogspot.com

tansumut dedi ki...

çok hoş olmuş :)

Dilek dedi ki...

Laldiller; hemen takibe aldım ;) Teşekkür ederim :)

Tansumut; teşekkürler :)

Yorum Gönder