Ads 468x60px

Pages

23 Eylül 2011 Cuma

Minik ve basit çiçekler

Yine bir cutepolish esinlenmesi. Bobby pin denen, bizim evde firkete diye çağrılan tokanın ucuyla yaptım çiçekleri. Tabi modelim yine kız kardeşim :D

Gül kurusunun güzel bir tonu olan Flormar 320'yi sürdüm 2 kat. Ardından acelesi var diye hızlı kurutma etkisini fark ettiğim Rimmel 5in1'i sürdüm. Sonra başladık çiçeklere. Flormar Nail Art Beyaz ve Flormar 313 kullandım.







Öncesinde baskı yapmadığım tırnağımda denemiştim ki kardeşime "bak yapabiliyorum" diye kanıtlayım :D Fark ettim ki iki renk tırnakta çok hoş duruyor. Bir ara bunu da denemem gerekiyor;


3 yorum:

Laldiller dedi ki...

hehe çok cici olmuş ben de kardeşime yapacağım bunlardan :)

tansumut dedi ki...

çiçekler çok tatlı :)

Dilek dedi ki...

Teşekkürler kızlar :) İnsanın kız kardeşi olması böyle bir şey işte. Deney faresi gibi kullanıyorum kızı :D O da beni saç yapımında aynı şekilde kullanıyor :D

Yorum Gönder