Ads 468x60px

Pages

21 Eylül 2011 Çarşamba

Televizyon üzerine konmuş dantel gibi bir manikür

İsim biraz uzun oldu ama ben benzettim. Televizyon üzerine bile dantel koyan annelerin çocuğu olan bizler, danteli evde kullanmaktan bıksak da, kıyafette falan görünce dayanamıyoruz. Şahsen itiraf edebilirim. Evet, yatak örtüm dantel olursa midem bulanabilir ama eteğimin uçlarında dantel olursa çok hoşuma gider (ki öyle eteğim de var :D)

Bu manikür de onu gösteriyor gibi :D Kullandığım ojelerim "Aylin'in atmaya karar verip benim konduğum ojeler" oluyor. Mükemmel ojeler seçip, sonra da onlardan sıkılan süper bir arkadaşım kendisi. Renk seçiminde benden üç-beş adım önde olduğu kesin. İki renge de bayıldım. Biri pembe-turuncu arası (fotoğraflarda o hafif pembelik belli olmamış, benim gözüm kör de olabilir aldırmayın :D), diğeri ise uçuk bir turuncu. Pembe-turuncu gibi hatta kırmızıya çalan rengi olan Pastel 56, uçuk turuncu olan Flormar 376. Pastel'in sürümü mükemmel. Tek katta opak oluyor ama ikinci katla birlikte mükemmelleşiyor. Yine de ben bantla koyu kısmı yaparken, tırnağımda fazla oje katmanı sevmediğimden bir kat sürdüm. Uçuk turuncu ise iki kat.

Desenim ise bornprettystore'un m71 diski. İçinde minik fiyonklar var ama dantel gibi duruyor. O yüzden çok sevdim :D

Tırnak eti sorunum, bu mevsimde tavan yaptı. Kremler, kütikül kremleri fayda etmiyor, kuruyor da kuruyor. Annem her soruna olduğu gibi buna da "genetik, benim de öyle" dedi - ki bence bu sefer haklı. Çünkü onun kadar nemlendirici kremlerle kendine bakan birini daha görmedim :D

Bu arada desen için Maybelline 119 kullandım.






Bu da benim bu aralar "aşk yaşadığımı" söyleyebileceğim Perfect Pink Tchibo'm. Ben aşk yaşıyor olsam da kendisini Aylin'in Piano Black Tchibo'suyla evlendirmeyi düşünüyoruz :D

6 yorum:

Nemo Latte dedi ki...

lush lemonny flutter denedin mi?oneririm kutikuller icin =)

Dilek dedi ki...

Ben de bir şey daha vardı herkes iyi geliyor diyordu da neydi o diye düşünüyordum :) Onu da denicem mutlaka:)

Laldiller dedi ki...

hehe çok güzel olmuş manikürün canım :)

Dilek dedi ki...

Teşekkürler canım :)

youknow dedi ki...

bayıldımmm

Adsız dedi ki...

İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

Yorum Gönder