Ads 468x60px

Pages

27 Eylül 2011 Salı

Tembelliğin lüzumu yok!

Şimdi hakkında yazacağım manikürü 3 gündür bekletiyorum. Sırf aklıma geldiği anda odama gidip kullandığım ojelerin numaralarına bakmaya üşendiğim için :D

Neyse ki bu sefer odamdayken aklıma geldi yazmak.

Pembe renk hariç, bu manikürümü hiç sevmedim. Çünkü planladığım tamamen başka bir şeydi ama yapamadım. Sonra anladım ki sorun rengini çok beğendiğim pembe ojedeymiş. Kurumadı bir türlü. Bant yöntemi ile çalışma denemelerim de rezaletle sonuçlandı bu durumda :D

Hatta o gün (pazar günü) saat 3 gibi sürdüm, dışarı çıktım, o gün geç de yattım, kısaca en az 10 saat önce sürdüm yatmadan, yine de iz çıkmış ojenin üstüne. Kurumamakta ısrarcıydı yani :D

Pembe ojem Pastel 52. Kurumamaktaki ısrarcılığını göz ardı edersem, çok ama çok beğendiğim bir pembe. Tam şeker pembesi hatta. Ama dotting ile çiçek yapmaya uygun değilmiş, işaret parmağımdaki denemeyle anladım. Yüzük parmağımdaki deneme ile de she 520'nin de bu iş için kullanılmayacağını anladım.

Flormar 399, yani işaret parmağımdaki oje ise, çok beğendiğim ama bir türlü tam olarak deneyemediğim, içinde gümüş simler olan siyah bir oje.




2 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Şirin olmuş ama ben nedense sevemedim gitti bu nail art denen şeyi :)

Dilek dedi ki...

çoğu zaman düz oje güzel zaten. ama arada da olsa değişik şeyler yapmak istiyorum:D

Yorum Gönder