Ads 468x60px

Pages

17 Şubat 2012 Cuma

Hola world!

Ayyylardır bu bloguma el süremiyorum. Manikür yapıyorum, desen yapıyorum, fotoğraflarını çekiyorum ama şuraya koyamıyorum. Artık bu gidişata bir son vermek gerek. Bu akşam bu tembelliğe bir son vereceğim inşallah. Şirket yemeğine giderken elbiseme uygun sarı üstüne siyah desenli bir manikür yaptım. Etraftaki herkes ya frenchli, ya kırmızı ya da açık renk sürmüştü. Demek ki hala insanların oje konsepti değişmemiş, hala azınlığız, nihaha! Geçen ofiste biri konuşuyordu, bende bir sürü oje var getireyim süreriz diye. Hepsini getircekmiş meğersem, içimden "çok oje ve taşınabiliyor, ofise getirilebiliyor, vay be!" dedim. Ben getirmek istesem artık bavulla gelmem lazım ofise :D Çekçekliye doldurur çıngır çıngır gelirim :D

Akşama kadar yerimi doldursun diye bu şirin kediyi koyuyorum. (9gag'e ithafen)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder